KnoopjesZ haken privacyverklaring

donderdag 1 november 2012

Amineko ... de kat

Mijn eerste Amineko..maar er volgen er meer..
deze is voor een hele goede lieve kennis..
Zij heeft een enorme verzameling katten
 (meer dan 700..)
..maar nog geen gehaakte kat..
DUS..ik dacht daar moet ik dan maar eens verandering in brengen ;-)
Ik kon maar weinig gehaakte katten vinden.. ALSSSS iemand nog een patroontje heeft...idee heeft....GRAAG.....
Mijn kids vinden deze helemaal lief.."ik ook..ik ook"..was hun reactie dus de volgende is al in de maak :-)




                             

1 opmerking:

  1. Ik heb voor mijn zoon wel eens een poes gehaakt, hij staat op mijn blog in de maand mei. Het was een engels patroon maar ik heb geprobeerd te vertalen. Stuur me maar een berichtje, dan mail ik je het patroontje wel.
    Grtz,
    Chris

    BeantwoordenVerwijderen