KnoopjesZ haken privacyverklaring

maandag 14 januari 2013

Granny square ..romantische.. gehaakte polswarmers

In het boek Granny Squares haken..staat het patroon van verleidelijke mouwen.. ;-)
Een tijd geleden had ik mijn aankoop al op mijn blog gezet..
Namelijk..
Het bij Jeanet van blij dat ik brei gekochte super mooie garen en stukje kant met 
de Zeeuwse knoop knoopjes.
Eigenlijk wilde ik dit ervan maken, maar na verloop van tijd leek het me ook wel wat om zelf iets te haken 
en  het daarmee te combineren
en nu met het koude weer..is het geen overbodige luxe ;-)



15 opmerkingen:

  1. jemig wat een plaatjes zeg, zo mooi koop je ze in de winkel geeneens ♥

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee, ze zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Díe zijn leuk! Die ga ik linken! :-)
    Groeten uit een winters wit Arnemuiden (er ligt écht een pak sneeuw!)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk en romantisch, en....zeeuwse knoopjes blijven leuk he?
    groetjes, en bedankt voor het linkje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik had ze ook al gezien in dat boek en wilde ze al eens haken maar nu ben ik echt overtuigt! Leuke blog ook, ga je volgen! Groetjes titi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat zijn de allermooiste polswarmers ooit!
    Groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo mooi hé ik heb ze van de week ook bij blei dat ik brei gezien, prachtig zijn ze
    fijn weekend Tineke
    bollies53.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk dat je me ook volgt, dank je wel, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goh wat een leuk idee, ik vind ze geweldig met het kant er aan
    Ik ga je volgen.
    Misschien dat je het leuk vind om mij ook te gaan volgen.
    dit is mijn blog http://breiselsvanlies.blogspot.nl/

    groetjes
    Lies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat zien ze er chic uit zo met dat kanten roezeltje! En zeeuwse knoopjes zijn altijd zo mooi om te zien, een goeie combinatie en lekker warm lijkt me!
    Groetjes en een fijne dag,
    Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh, how lovely!! ♥
    Groetjes Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ben zot van granny's. Je kan er zoveel kanten mee uit. Dat boek heb ik dus ook en die mouwen heb ik ook geprobeerd maar met schaamrood op mijn kaken terug uitgetrokken want het trok echt nergens op. Maar jij hebt er zoiets moois,origineels en romantisch van gemaakt! Ik ga ze dus toch nog eens proberen
    groetjes
    pixie

    BeantwoordenVerwijderen