KnoopjesZ haken privacyverklaring

dinsdag 25 juni 2013

Gehaakte armband..gehaakte ring...geknoopt gordijn..

Gisteren zag ik bij Tangled happy een link staan voor een gehaakt armbandje
met kraaltjes..leuk..leuk..dus hup..kralen, haaknaald en garen erbij.
...


En dan..
op pinterest zag ik van die leuke gehaakte ringen..geweldig..
 dit is het resultaat na paar uurtjes haken..
...

Corine van mevrouw haakgaren  plaatste laatst een heel gaaf idee voor een vliegengordijn..
Zpagetti garen en de weitasknoop
Resultaat..



En wat enorm lief van Amber's Creaties ..van haar kreeg ik een compliment en  Award..

THANXX AMBER!!!



3 opmerkingen:

  1. De ringen en armband zijn geweldig!!!!!

    grtjs katrien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je door mijn vliegengordijn geïnspireerd bent!
    Je hebt weer mooie projecten gemaakt.
    Ook ik wil nog wel een keer met kralen haken, staat nog steeds op mijn lijstje!

    Vind je het leuk om mee te doen met mijn Give-Away, kom dan nog eens langs op mijn blog.
    Fijne avond. Groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De armbanden zijn mooi geworden!

    Groetjes thea

    BeantwoordenVerwijderen