KnoopjesZ haken privacyverklaring

donderdag 2 januari 2014

Polswarmers en fijne sjaal

GELUKKIG NIEUWJAAR IEDEREEN
Welkom nieuwe volgers..
Leuk!

Net voor het einde van het jaar heb ik polswarmers gehaakt en een fijne sjaal.
Polswarmers heb ik zonder patroon gehaakt..
..wilde het zo eens proberen en is aardig gelukt.
Zal de winter nog tevoorschijn komen?
zodat ik ze kan gebruiken.
Alhoewel..als het ECHT koud is doe ik graag handschoenen aan ;-)



Deze polswarmers heb ik tijd terug gehaakt..ze blijven mooi..

3 opmerkingen:

  1. Ohh, dat is mooi zeg, dat kant en knoopje aan de onderste polswarmers! Prachtig!! Heel origineel ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. die polswarmers zijn dat oog echte plaatjes ♥♥ mooie set zo
    nog de beste wensen
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. o wat gaaf dat kantje aan je polswarmers leuk zeg. De sjaal in welke steek heb je die gemaakt? Of heb je er toevallig een patroon van?

    BeantwoordenVerwijderen